Знайти СТО, де обслуговування було б чесним, завдання не з легких. Але, якщо бути обізнаним в тому, який обман на автосервісах існує, та можна обрати дійсно якісний сервіс.
Тож ТОП 5 найпоширеніших видів "непорядної гри" на СТО та поради щодо їх уникання:
- Зависока ціна на послугу. Як би терміново не потрібен був ремонт, слід спочатку дізнатися про його вартість серед аналогічних послуг на ринку.
- Вигадане пошкодження частини або цілої деталі. Можно звернутися з одною проблемаю, а в ході ремонту виявиться, що недостатньо замінити деталь. Інколи змушують ставити повністю новий механізм чи взагалі заміняти запчастини, які того не потребують. Вкрай недобросовісні майстри "замінють" деталі тільки у квитанціі про виплату. А насправді автівка залишається зі старим елементом. Тому можете попередити, що маєте бажання забрати старі запчастини.
- Замість повної заміни олії - часткова. Користуйтесь перевіреними контактами чи особисто спостерігайте за процесом.
- Стара деталь за ціною нової. Розповсюждена махінація, за якої ставлять до автомобіля запчастину, що вже була у використанні. Звертайте увагу на те, як зазначена деталь у чеку, на її номенклатуру. Вимагайте гарантію.
- Витрати на допоміжні засоби. Їх можливо і використовували при ремонті, але не в зазначеному обсязі. І в цьому випадку, і у вище наведених, аби уникнути подібного, приділіть час і хоч поверхово вивчіть аспект пошкодження. Або ж відвідайте СТО разом із знайомим, який знає про це питання більше за вас.
І коли вже стало відомо, на чому можуть надурити на СТО, легше виділити критерії чесного сервісу:
- перелік послуг та прозора вартість на них. Чим ширший перелік послуг СТО пропонує, тим професійнішим воно є. Вартість залишається сталою для всіх клієнтів, а не для кожного своя. Ціна на послугу проговорюється перед початком ремонту.
- гарантія якості. У випадку, коли сервіс ухиляється від будь-яких гарантій, краще звернутися до іншого.
- уважні спеціалісти. І ця увага повинна бути зосереджена не на гаманцеві клієнта, а на вирішенні його проблеми.
- ремонт автомобіля не здійнюється за загадкових умов. Це не магія, яка створюється за зачиненими дверима. За бажанням клієнт завжди має бути у курсі того, як протікає робота. Майстри мают змогу відповідати на хвилюючі питання.
Якщо ви у пошуку СТО, яке відповідає усім цим вимогам, то автосервіс в Луцьку задовольнить запит. Завжди приємно, коли знаходиш людей, яким можна довіряти.